Annonsering och Paid Social

Att annonsera på sociala medier kräver dels att man vet vem man kommunicerar med, men även kunskap om den specifika plattformen. En målgruppsanalys är en bra start för att ha en fast grund att stå på när vi tar fram strategin för annonsering. Då många plattformar styrs av användarnas beteende är det viktigt att veta vad som engagerar dem. Vi hjälper dig med den analysen!

Skräddarsydda målgrupper

Vi jobbar ständigt med att skräddarsy och bygga målgrupper utifrån din kundresa samtidigt som vi har erfarenhet av Instagram, Facebook, Youtube, Snapchat, Linkedin och Pinterest. 

Optimering och analys

Vi optimerar, analyserar och testar annonsmaterial och målgrupper löpande under kampanjperioden och rapporterar veckovis. Vi vet i förhand inte vilka annonser som kommer funka bäst, även om vi har en god gissning, därför testar vi oss fram. Genom att ständigt hålla oss uppdaterade och optimera annonsmaterial och målgrupp (med bl.a A/B-tester) ger vi dig bäst effekt av din annonsering. 

Resultatfokuserat

Det är resultat som räknas och allt vårt fokus ligger på att optimera just resultat.

Mer information

Organisationsnummer: 559153-2444

Registrerad f-skatt

Säte Stockholm

Etablerat 2017

Kontakta oss

Tomtebogatan 5

113 39 Stockholm

hej@unitedinsights.se